Ledig dag, fika i Storvreta och Let´s Dance som avslutning

Har haft en ledig dag. Kommer att ha de varannan fredag iaf februari månad. Sen visar de sig hur det blir. Kändes skönt att vara ledig, då jag vaknade upp för andra morgonen i rad med nästäppa och även sjukt slemmig i halsen. Är även lite hes till och från, och på morgonen har jag basröst som ibland övergår till målbrottsröst. Visst låter det sexigt? Hoppas att det blir bättre snart.

När jag kände mig bättre i näsan och halsen så åkte jag och mamma till Storvreta för att överlämna lite försenade presenter till Nova och även lite julklappar till båda Nova och Mio.

Nu sitter jag och kollar på Let´s Dance. Och nu blir det att fortsätta kolla på det i sängen.

Tjoffsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0