Nytt schema och massa annat prat

Har nu gått upp i tid. :) Så har fått ett nytt schema

MÅNDAG: 6.30 - 15.00
TISDAG: 8.45 - 17.00
ONSDAG: 6.30 - 14.30
TORSDAG: 8.45 - 17.00
FREDAG: 9.00 - 14.00


Känner ju att jag inte ska klaga på schemat, har ju gått från 30h/v till 36h/v så snart är jag uppe i heltid. :) Vilket har vart ett av mina mål. Att få heltid och fast anställning =). I sommar bli ett mål avklarat iaf, då får jag fast anställning. :) Känner super underbart. har ju väntat på det. Fick jag inte de av förra chefen så får jag det av den nya :).

Just nu så har jag egentligen inte tid att sitta här och skriva. Ska se till att jag kommer in i duschen, så att håret hinner lufttorka innan jag ska åka in mot stan för att träffa älsklingen för att sen åka till svärföräldrarna och äta mat och bara känna att jag inte har massa måsten som tvätt och så, för alla smutstvätt är tvättad. :) Men att den inte infinner sig där den ska är skitsamma. :) Så det blir en helg i Skoby :)

Nej, just de duscha va de ju. Nu har ni fått en liten update. :)


Kommentarer
Postat av: Haakonkristina

A very nice site keep it up. Regards

2012-01-23 @ 07:16:14
URL: http://haakonkristina.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0