snökaos och ensam hemma :(

Som nog alla har märkt så snöar det ut. Usch för de.
Så är jag ensam hemma, då min kärlek åkte hem till sina föräldrar men känner inte riktigt för att köra hem i detta väder. så för stackars mig blev det en ensam middag.
Korvstroganoff och jasmiris.

Stroganoffen är gjord av:
Halv falukorvsring
Passerade tomater
2 vitlöksklyftor
2dl creme fraiche paprika och chili

helt enkelt man tager vad man haver. :)

Näe, nu har nog maten svalnat bäst att äta den innan den blir för kall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag tänker på dig! varje gång jag lägger huvudet på kudden/kuddarna faktiskt ;) du är så fin. hoppas du har det bra! läste lite här nere om ditt jobb. HÄRLIGT att du får fast anställning!=) Är jätteglad för din skull! Massa massa kramar till dig camilla! /amalia

2010-03-28 @ 05:29:21
URL: http://amaliadisateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0