Januari 2011

Ett helt nytt år har kommit. 2010 lägger vi bakom oss och hoppas på ett superbra 2011.

Annars då?
Jo, jobbar, kommer hem, lagar mat, myser med sambon och katten, går och sover. Försöker få in lite tvättning och städning. Men automatiskt blir det bara på helgerna. Typ så ser mitt liv ut. :) Men det är underbart ju, har en fastheltidstjänst. Kanon ju.

Under hösten 2010 hände något sorgligt. Tommys farmor gick bort 93 år ung(gammal). Bodde själv i ett stort hus i centrala Alunda, tod hand om allt själv. Hemtjänsten kom 2 ggr/dag, och städade 1 gång/v. Men Ingrid efterstädade. Så vill jag bli när jag blir gammal. Kunna ta hand om mig själv fast jag är över 90 år.


Nu tackar jag för mig. Dags att åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0